ALBEENA - Comenzi, plati si livrari

CUM COMAND?

• Iti alegi toate produsele de care ai nevoie -> le introduci in cos
• Click pe “Cos de cumparaturi” din partea de sus a paginii (=> vei vizualiza toate produsele selectate)
• Click pe butonul “FINALIZEAZA COMANDA” (din partea de jos a cosului de cumparaturi)
• Vei ajunge astfel in ultimul pas al comenzii
• Selectezi  adresa la care doresti sa primesti comanda (daca nu ai salvata nicio adresa in cont, o poti introduce aici prin apasarea butonului “Adauga adresa de livrare noua”
• Selectezi adresa de facturare (in cazul in care doresti sa primesti factura fiscala vei selecta sau adauga datele Companiei pentru care doresti factura fiscala)
• Selectezi modalitatea de plata - vezi: “Cum platesc?”
• Click pe butonul “Trimite comanda”
• Se va afisa pe site un mesaj de validare/confirmare plasare comanda
• Vei primi un email de confirmare a comenzii unde vei gasi datele acesteia precum si informatii utile legate de pasii urmatori.

Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la office@albeena.ro sau telefonic la +4 (0) 21.336.11.36.

CUM PLATESC?

Poti plati:
• online: cu cardul bancar
Sunt acceptate carduri Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacțiile online cu cardul
• ramburs (numerar, la primirea coletului)
Curierul va elibera dovada încasării rambursului, dovadă ce ține loc de chitanță fiscală.
• plata cu OP (ordin de plata)

CUM MI SE LIVREAZA

Zonă cu acoperire curierat rapid
Cine livrează: Urgent Cargus, BOOKURIER si GLS ROMANIA
Termen de livrare: 24-48h
Program livrări: luni – vineri

Zonă fără acoperire curierat rapid
Cine livrează: GLS ROMANIA
Termen de livrare: 48-72h
Program livrări: luni - vineri

Observație! Nu exista comanda minima.

Transport GRATUIT - pentru comenzi de cel puțin 150 lei.
Transport 17 lei - pentru comenzi mai mici de 150 lei.

Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la office@albeena.ro sau telefonic la +4 (0) 21.336.11.36.

CUM RETURNEZ?

1. În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014, produsele achiziționate de pe www.albeena.ro se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără a invoca vreun motiv, cu condiția ca produsul și ambalajul acestuia să fie sigilate.
2.
Pasul 1
Te rugam sa ne apelezi la numarul de telefon +4 (0) 21.336.11.36 sau prin e-mail la office@albeena.ro si sa ne comunici numarul de comanda, produsul care se doreste a fi returnat si motivul returului.

2. Daca ai primit un alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru.
•    Pentru produsele platite cu cardul, returul valorii acestora va fi efectuat direct in contul aferent cardului tau.
•    Pentru produsele platite la livrare, returul se va face in contul tau IBAN.

3. Daca nu am primit un produs care a fost deteriorat:

•    Pentru ambele situatii, te rugam sa ne apelezi in cel mai scurt timp posibil de la semnalarea problemei la numarul de telefon +4 (0) 21.336.11.36,  pentru a ne comunica acest lucru.
•    In baza acestui apel, vei putea alege intre 2 propuneri:
o    Iti putem returna banii in maxim 5 zile lucratoare, direct pe cardul bancar sau
o    daca ai platit ramburs, returul se va face in contul tau.

3. Produsele trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expedierea acestuia către sediul ALBEENA.
4. Produsele vor fi expediate către sediul SC BIONATIV SRL din BUCURESTI, Str. Nehoiasi nr. 2 – 4 sector 5..
5. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către ALBEENA.
6. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucratoare de la data înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili o altă metodă de rambursare.
7. Bine de stiut: În cazul produselor perisabile, nu se mai permite returnarea acestora.
8. Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe www.albeena.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanță.
9. Anularea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz.

Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la office@albeena.ro sau telefonic la +4 (0) 21.336.11.36.